Kommentar til Kunstens første materiale. Et bidrag til Campanarelieffernes receptionshistorie med udgangspunkt i Thorvaldsens Museums samlinger

[Forfatterens note i den trykte tekst:]
von Rohden og Winnefeld 1911, s. 316 (liste over henvisninger); A. H. Borbem, Campanareliefs. Typologische und stilkritische Untersuchungen, Heidelberg 1968, s. 160 note 834, pl. 32.2; M. Rauch, Bacchische Themen und Nilbilder auf Campanareliefs, Rahden/Leidorf 1999, s. 12, note 99, s. 30-31 note 34, s. 36, s. 87, s. 102-104 note 758, s. 145, s. 147, s. 152-154, s. 168-169, s. 175, s. 182,185, s. 198, kat.nr. 9, 31, 111-112, 127, 305, 329, 421-423, 526, 577, 802; D. Stutzinger og G. Feucht, Der keramische Fingerabdruck: Atomemissionsspektrometrie – eine neue Untersuchungsmethode, i: Antike Welt, 31.4, 2000, s. 369-377, fig. 2.a-c.

Sidst opdateret 23.06.2016